פיגוע דקירה בפתח תקווה: חסיד חב"ד נדקר, מצבו בינוני • המחבל נוטרל

בנצי לייזרוביץ | צילום: משה משה, יהודה וידבסקי מדברים תקשורת 15 Comment on פיגוע דקירה בפתח תקווה: חסיד חב"ד נדקר, מצבו בינוני • המחבל נוטרל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע דקירה בפתח תקווה: הטרור הפלסטיני הגיע הערב למרכז הארץ, לפני זמן קצר אירע פיגוע דקירה בכניסה לקניון הגדול ברחוב ז'בוינסקי בעיר פתח תקווה. מחבל פלסטיני צעיר, דקר גבר, חרדי חסיד חב"ד תושב כפר חב"ד כבן 25 בכניסה לקניון ופצע אותו באורח באורח בינוני, הדוקר נוטרל ונאזק.

השב"כ מסר כי ‏מבצע הפיגוע הוא תאמר יונס אחמד ורידאת, בן 25, תושב דהריה – יתיר, ללא עבר ביטחוני או מעצרים קודמים.

מהמשטרה נמסר בדיווח הראשוני כי סמוך לשעה 18:30 ירד בתחנת האוטובוס של הקניון הגדול בפ"ת גבר כבן 30 תושב איזור חברון, כאשר מיד עם רדתו מהאוטובוס החל לדקור אזרח שהיה על המדרכה בפלג גופו העליון. האזרח נפצע באורח בינוני ואזרחים שהיו במקום השתלטו על המפגע. כוחות משטרה שהגיעו במהירות אל המקום עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה.

20151007084558

שמוליק ברקוביץ מתנדב איחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר חרדי שנדקר בפלג גופו העליון בסמוך לתחנת אוטובוס שבסמוך לקניון והיה בהכרה מלאה. כוחות הביטחון פעלו בזריזות בזירה ומנעו מהמפגע ממנו לפגוע באזרחים נוספים. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון הסמוך".

המחבל לאחר לכידתו

המחבל לאחר לכידתו

683074_I

20151007083407 (1)

20151007083407

 



15 תגובות

מיין תגובות
  1. 13

    שילך לעזזל חולה נפש מפגר

  2. 12

    במקום לעצור אותם,צריך פשוט לשחוט אותם כמו כבשים דע אש סטייל

  3. 10

    דיווח!!!!!!!!!!! ערבי נדקר בחלקו העליון ע"י מחבלים ישראלים והוא פונה במצב אנוש לביה"ח למחלקת זירוז התהליכים ואני לא צוחק ואני מקוה שיהיו עוד עדכונים כאלה ותעדכנו ואם אין עדכונים אז תעשו משהו

  4. 9

    אסור להסתכל בפני רשע, ולכן תורידו את התמונה של המחבל ימ"ש

  5. 8

    כמה פיגועים יש היום. דיייייייי

  6. 7

    מדינה דמוקרטית טיפשה כי במדינה אחרת היו שורפים אותו חי!!!!!!!!!!!ופה עכשיו הוא נכנס לבית מלון 5 כוכב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. 6

    אני אתמול הלכתי לכותל ולקחתי איתי סכין קצבים בתוך הסקית שלי ואם השומר עוצר אותי אני אומר לו שזה להגנתי אם כולם יעשו כך לא יהיו עוד פיגועים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. 4

    איך הוא חי זה לא עסק זה נראה כאילו החליק מאופניים וזהו !!!!!!!!! ממזר גדול

  9. 3

    אם היו עושים חרם על כל הערבים ולא מעסיקים אותם בעבודות לא היה משתלם להם לעשות פיגועים. אם הם ירעבו ללחם הם יחשבו פעמיים לפני שהם יוצאים לרצוח.

  10. 2

    אני מבינה שהפיגוע הזה מזעזע ומרגיז חלק מהאנשים פה אבל למה אתם מפרסמים תגובות עם מילים לא יפות כמו תגובה 2 ו-3?

  11. 1

    אז מה עושים? אין כוחם של עם ישראל ,אלא בפיהם.תרבו בלימוד תורה,כל אחד ואחת ת/יקח תנ"ך ותיקראו כמה שיותר.לא לעשות חטאים.ולקיים כמה שיותר מצוות.ותבקשו סליחה מ-ה' על חטאים שאתם זוכרים שעשיתם.
    ותפיצו את זה כמה שיותר.